Friday, June 14, 2013

Buncit tanda penyakit?? Lelaki pun pakai DX Lingerie???

Salam Jumaat semua.. Wah kejap je seminggu berlalu dah nak weekend.. Rasa masa sangat pantas berlalu. Usia makin meningkat. Dan ada yang mengalami peningkatan berat dan bentuk badan sejajar dengan peningkatan usia. Bukan sahaja wanita, lelaki pun mengalami sindrom yang sama!! Ahakss.. Cuma kaum Adam ni lebih cenderung terhadap masalah perut buncit a.k.a boroi! Betol tak??? Kadang-kadang belum kahwin lagi perut dah naik! Adoi... If anda nak tahu, ada kajian menunjukkan gejala perut boroi ini ada kaitan dengan tanda-tanda kehadiran penyakit. Ye ke????


MasyaAllah... So sesiapa yang ada buncit-buncit ni better lakukan pemeriksaan kesihatan dengan kerap. Atau ada jalan penyelesaiannya! Apakah ia?

Anda tahu tentang DX? Apa yang mereka-mereka ni pakai? Haaaa mereka memakai waist nipper dari DX Lingerie!! Waist nipper merupakan salah satu komponen dalam set pakaian dalam DX. Antara kelebihan waist nipper adalah :

1. Sangat selesa - tidak menyakitkan langsung!
2. Mengempiskan perut buncit -sesuai untuk lelaki dan wanita
3. Menghasilkan pinggang yang berbentuk dan ramping - body tak flat macam papan!
4. Menolak lemak-lemak dari perut ke belakang badan melalui pergerakan tubuh untuk pembakaran lemak
5. Sangat fleksibel - boleh dilipat, dibengkokkan dan mengikut bentuk tubuh.
6. Menggunakan tetulang teflon yang boleh dilentur 360 darjah - tidak mencucuk-cucuk seperti korset lain.
7. Mudah untuk bergerak, berdiri, berjalan, duduk, berguling macam cite hindustan serta senang untuk solat atau ke toilet. 
8. Membantu menyokong tulang belakang -elakkan bongkok dan menghilangkan kesakitan tulang belakang. Pesakit slip disk boleh memakainya- boleh sembuh tanpa operation!


Perghhh........!! Abang-abang pun memakai DX Lingerie babe!! Luar biasakkkk!!! Termasuk Abang Haji! So, lelaki-lelaki di luar sana, DX Lingerie bukan untuk wanita saja tetapi waist nipper nya boleh juga digunapakai oleh kaum lelaki kerana rekabentuknya yang ergonomik memberikan keselesaan yang maksima kepada sesiapa saja yang memakainya. Nak try fitting dulu? Boleh....:)

Nak tahu lebih details tentang DX Lingerie yang sungguh luar biasa ini? Boleh terjah ke SINI atau hubungi line berikut :



Cik Misya : Suka lelaki yang menjaga kebersihan dan penampilan.

2 comments:

  1. selalunya lelaki buncit dye seorg yg setia..hehe

    ReplyDelete
  2. wah..lelaki pun pakai ye..lepas ni boleh la pengeluar buat khas untuk lelaki pulak..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...