Tuesday, June 19, 2012

Saya model favourite anda? Jika ya, undilah saya!!=)

Salam semua.. Jom undi saya dalam Pencarian Female Muslimah High Fashion Supermodel Look 2012!! Organized by Anggerik Desa, saya mewakili Team 9 bertanding untuk kategori Miss Photogenic dan Miss Favourite bagi Model Muslimah. InsyaAllah pemenang akan diumumkan pada 30 September 2012 di Ballroom Federal Hotel, Kuala Lumpur. Apa lagi, sign in akaun facebook anda sekarang!! huhu... 

1st anda add friend dengan organizer iaitu Anggerik Desa di SINI
2nd, anda klik link INI untuk ke photo saya dan kemudian tekan LIKE di bawah photo.


Done? Ok good job!;) Thanks so much to all yang sudi meluangkan masa mengundi saya. Doakan saya dapat buat yang terbaik dalam pertandingan akhir pada 30 September 2012 nanti ya! Owh lupa, tarikh akhir undian untuk pencarian ini adalah pada 29 September 2012 jam 12.00 tgh malam. Selamat mengundi!=)


Cik Misya : Thanks abg photog yang shoot gambar ni. Pening gak nak cari gamba hitam putih camni. huhu

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...