Monday, June 18, 2012

Saya dalam persalinan pengantin NMS Bridal Gallery

Salam semua.. Saya jarang shoot butik pengantin sebab kalau kerap sangat nanti dah tak berseri bila jadi pengantin betul-betul. huhu. [pesanan ibu tersayang]. So saya share dengan anda gambar-gambar saya shoot berbusana pengantin daripada Nurmayangsari Bridal Gallery atau lebih dikenali sebagai Butik NMS. Thanks to Ain Sibon selaku owner Butik NMS yang sudi pilih saya as one of her model untuk shoot baju-baju pengantin hasil jahitan dan kreativiti tangan beliau sendiri! Sesiapa yang tercari-cari butik atau pakej perkahwinan lengkap from A to Z, apa kata anda terjah page NMS di SINI.





















Shooting dijalankan di Studio Akamika, Seksyen 14, Shah Alam. Berkolaborasi dengan 2 orang lagi model gojes iaitu Azie dan Scha. Hope to see uols again!=)


Cik Misya : Entri ni sebagai hadiah untuk sis Ain Sibon sempena Birthday beliau hari ni.:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...