Tuesday, June 12, 2012

Catwalk 'Evening Dress'

Salam semua.. Dah lama tak update portfolio. Yeke? huhu.. Okla sambil-sambil lunch hour ni, saya update la kisah terkini saya dalam dunia modelling. Outing shoot anjuran NMS Bridal Collection & Make-Up Artist Ain Sibon, saya selaku salah seorang model Butik NMS turut serta dalam acara yang diadakan di Kompleks Sukan Air, Putrajaya ini. Acara ini dimeriahkan dengan sesi catwalk bagi talent-talent yang join memperagakan busana bertemakan 'Evening Dress' di atas hamparan red carpet berlatarbelakangkan pemandangan indah bangunan-bangunan sekitar Putrajaya. Yang bertuah dapatlah memenangi hadiah-hadiah menarik daripada organizer.

For now, saya share dahulu koleksi gambar-gambar saya masa catwalk. Untuk gambar photoshoot akan dimasukkan dalam entri akan datang.:)

Talent : Aimi Syahirah 
MUA : Mayang Sari
Photog : Various
Wardrobe : Private Collections of Aimi Syahirah
Organizer : Ain Sibon & NMS Bridal Collections
Location : Kompleks Sukan Iar, Putrajaya














Cik Misya : Gambar catwalk paling banyak setakat ini. huhu.. Tq abam-abam photog.:) Walaupun tak menang apa-apa kategori tetap jadikan ia sebagai pengalaman dan pembelajaran baru.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...