Friday, February 17, 2012

Tamat 20 Februari 2012, CEPAT VOTE!!

Salam semua.. Akibat kesibukan yang melampau sampai terlupa nak berkempen untuk satu contest! Tarikh tutup contest ni pun dah nak tamat pada 20 Februari 2012 ni. Aiyooo!! Cepat-cepat undi saya sebelum terlambat!

Now, go to your facebook account and sign in.

Then, go to Nurmayangsari Bridal Gallery by clicking HERE and press LIKE button

Next, go to my photo HERE dan click LIKE.


Easy right? Thanks for your cooperation!=)

Actually saya pernah update portfolio saya untuk Finalis Top 10 ini. Gambar-gambar lain boleh tengok SINI. Kalau rasa saya layak untuk menjadi model butik ini, undilah saya ok!=)

For those who wants to get married, boleh survey package perkahwinan yang disediakan oleh Gallery ini. Sempena bulan Februari ini juga ada promosi tau! Cepat, LIKE page untuk tahu lebih lanjut tentang promosi ini!!




Cik Misya : Kahwin nanti nak buat simple-simple jela. Yang penting, berkat..:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...