Thursday, February 16, 2012

Latest photoshoot by Putih Salju...

Salam semua.. Rasa macam dah lama tak update portfolio. Okla, malam Jumaat ni saya update lah portfolio saya bersempena Maulidur Rasul baru-baru ini. Bertemakan Muslimah, make-up pun natural je by myself.. Cuaca agak panas masa shoot dijalankan tapi takpelah, saya terima ia sebagai satu cabaran. Bukan mudah nak shoot tengah-tengah panas terik area Putrajaya ni. huhu.. Nasib baik kulit tak sunburn. hehe.. Jom tengok hasil photography Putih Salju  yang telah saya edit sendiri. Jangan marah ye incik Putih..:)

Talent & MUA: Aimi Syahirah
Photog : Putih Salju
Location : Masjid Besi & Masjid Putra, Putrajaya

Simple touch by me.. Make-up tebal tak sesuai untuk tema muslimah sebegini..:)


Mari mengaji.. Inilah Al-Quran yang selalu ku gunakan untuk mengaji..

Al-Quran istimewa pemberian daripada one of my aunty..

Salah sebuah bacaan favourite saya.. "Motivasi Menjadi Wanita Bahagia" dihadiahkan oleh seseorang yang pernah bertakhta di hatiku. Thanks for this nice book!




Dah macam terapung plak gambar ni.. huhu







My face.. Dengan mata bulatnya! hehe..

Ada macam cover album tak? hehe..

Alhamdulillah shoot berjaya dilakukan walaupun panas terik. Thanks to my BFF yang sudi temankan saya sepanjang shoot dijalankan. Lots of thanks also to Putih Salju cos sudi shoot gambar saya. Siap bagi CD semua gambar secara free lagi! Jarang photog wat camni. Thanks ya.=)



Cik Misya : Inspirasi daripada Studio Muslim..:)

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...