Thursday, February 2, 2012

Cepat undi saya sebelum saya marah! Grrr.......!!

Salam semua.. Haa ni habaq mai nih! huhu. Saya join satu lagi contest baru! Kalau sudi, silalah undi ya. COntest like-like gambar kali ni berlainan sedikit sebab peserta perlu hantar gambar yang memaparkan suatu emosi seperti marah, sedih dan sebagainya. Jadi, saya pun mencuba nasib dengan menghantar gambar juga. Organized by PrimaDonNa Beauty and Events


Tanpa membuang masa saya bagi link untuk anda mengundi saya dalam contest ni. Mula-mula sekali anda kenalah ada akaun facebook. hehe. Dah sign-in? Ok, good. Now next step, klik PrimaDonNa Beauty and Events untuk ke group organizer contest ini. Dia agak berlainan sedikit sebab korang kena tunggu approval daripada admin group tersebut. 

Dah dapat approval daripada admin? Great! Now lets go to my picture by clicking LINK INI. So makesure korang jumpa gambar yang sama seperti di bawah.  Sesuailah kot dengan tema 'emotion'. Jadi, sebelum "You have made me angry!!! Grrrr...!!!", baik korang cepat-cepat LIKE gambar ni. Hehe... Kalau tak saya jadi hulk nanti!;)


Mudah je kan? Ganjaran bagi pemenang adalah seperti berikut :

Dua gambar mendapat ‘like’ terbanyak akan menjadi pemenang. Syaratnya undian like hanya boleh diberi oleh members primadonna beauty and events SAHAJA. Undian ‘Like’ untuk peserta akan bermula pada 29 Januari-10 Februari 2012. 

a) Tempat pertama : sesi Photoshoot bersama Dak Teropong

b) Tempat kedua : sesi Photoshoot bersama Red Shutter Pictures


Cik Misya : Afundi Cik Misya ok!^^

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...