Friday, February 10, 2012

Sesi Grooming di Butik Mama!!

Salam semua!! Teringin merasai sesi grooming? Teringin nak jadi model? Teringin belajar make-up? Kini peluang untuk anda merasai pengalaman itu akan tiba! Butik Mama yang terkenal dengan jubah Bussainna pelbagai rekaannya akan mengadakan satu event khas untuk bakat-bakat baru dalam bidang modelling. Jadi jangan lepaskan peluang ni ok! Saya pun akan turut serta, insyaAllah..=)

Nak tahu lebih lanjut tentang event ini, tengok banner di bawah...


Hantarkan penyertaan sekarang ke alamat emel seperti dalam gambar. Admin Butik Mama akan reply butir-butir pembayaran yang perlu dibuat oleh semua peserta. So, apa tunggu lagi?? Cepat daftar sekarang kerana terhad untuk 100 orang sahaja!!! Jumpa anda di sana ok!!=)

Maklumat lanjut layari http://www.butikmama2u.com/butik/

Cik Misya : Bilalah wajah saya pula leh terpampang macam dalam banner Butik Mama ni? hehe [berangan]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...