Thursday, September 3, 2020

Koleksi foto pernikahan Mira Filzah dan suami

Salam. Finally pelakon popular Malaysia, Mira Filzah selamat bernikah dengan jejaka pilihannya Wan Emir Astar di Sime Darby Convention Centre sebentar tadi. Walaupun sis bukanlah peminat beliau but sis tumpang happy. Yang paling best busana dan makeup Mira Filzah untuk majlis pernikahannya sangatlah cantik! 

Menurut Roti Kaya, Mira dinikahkan dengan sekali lafaz which pihak perempuan menyediakan 11 dulang hantaran berbalas 7 dulang daripada pihak lelaki. Esok majlis persandingan beliau akan diadakan di Le Meridien Putrajaya dan akan disiarkan secara langsung di TV3 manakala majlis resepsi kedua pula akan diadakan di A-Park, Puchong. Jom saya share foto-foto indah majlis pernikahan Mira Filzah dan suaminya untuk tatapan uols. :)

Alhamdulillah sebuah lagi masjid didirikan. Moga ikatan perkahwinan yang dibina kekal till jannah. Tahniah Mira Filzah dan suami!  


Misya : Nama mereka lebih kurang sama.

7 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...