Friday, March 6, 2020

Menang like terbanyak di FB!

Salam. Yesterday, after maternity checkup balik office, saya join sesi knowledge sharing atau kat tempat saya dipanggil Sesi Pembelajaran Sepanjang Hayat. One of the topic is about How to use Facebook in Health Promoting. Disampaikan oleh Tuan Huzaifah dari Khalifah Media Networks yang merupakan one of the internet influencer. Salah 1 slot dalam talk beliau adalah setiap peserta kena join 1 games yang dinamakan FB Engagement Test : Status. Every peserta kena post something dalam FB dan tunggu sehingga habis talk untuk kira berapa like yang dapat for that status.


Ahha rezeki baby dalam perut agaknya, saya menang!! Dapat hadiah coklat Cadbury dari penceramah. hehe.. Dalam tempoh tak sampai sejam saya berjaya mengumpul 50 likes untuk posting saya di FB. Alhamdulillah.. Siapa yang jadi my friend dalam FB tu maybe perasan kot status saya tu. hehe

Thank you kepada yang sudi like my status di FB semalam. 

Happy dapat cekelat! huhu.. Nak share hadiah dengan likers tak cukup. Ngehehe.. Saya doakan kalian yang like dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan. Muah3x! :)

Inilah speaker undangan, Tuan Huzaifah. Banyak tips baru yang dikongsikan. Actually saya pernah follow class berkaitan FB Marketing ni. Dengan pengalaman as blogger, modelling dan business tu sedikit sebanyak membantu saya dapat like dengan pantas. Giteww... So korang yang ada bisnes tu sangat-sangat digalakkan belajar tentang internet marketing ni sebab kalau tak uols akan ketinggalan. Dunia sekarang memang ke arah digital which rugi sangat-sangat tak manfaat kan. 

Actually if uols terlibat dalam bagi any talk, seminar, ceramah dan lain-lain, boleh juga gunakan games ni. Menarik selain dapat mempromosikan servis uols juga.


So complete another day menghadiri training for this year. TQ and congratulations Seksyen Modal Insan from my department yang organized this course. 


Misya : Lama tak join like contest di FB. 

5 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...