Wednesday, April 13, 2016

Teaser : Misya kini berNiqab?

Salam Rejab. Jangan terkejut tengok gambar saya berniqab ni. Hehe. Actually saya berniqab untuk photoshoot produk Niqab keluaran butik Illieya. Alhamdulillah impian saya nak shoot Muslimah berniqab akhirnya tercapai jua! Seriously saya rasa lain macam je bila berniqab ni. Yang wat saya paling suka niqab keluaran Illieya ni kain dia ringan, tak panas dan sangat selesa. Plus design dia pure Arab punya style macam-macam model buah kurma Yusof Taiyoob pakai. 

 Bila Yaya owner butik Illieya offer saya shoot produk niqab ni terus saya excited! Hehe. Tq so much Yaya cos sudi bagi chance. InsyaAllah one day nanti bila hati terbuka nak berniqab pasti saya akan pakai niqab keluaran Illieya ni. 

Actually niqab ni 2 in 1 dengan Burqa. Kalau di negara Arab kan udaranya penuh dengan debu dari padang pasir so boleh cover mata dengan net burqa. Ada beberapa jenis warna antaranya hitam dan biru. Paling nice biru ni saya suka sangat-sangat.. 

Ahlan Wasahlan Ya Habibi...

Nila photog saya, Yaya.. Pun gadis berniqab sebenarnya. Cuma time photoshoot ni dia tak pakai niqab. Tu segan-segan tu saya snap photo dia. Tapi memang she is so talented! Gambar-gambar dia shoot pun semua cantik-cantik. Yang penting Yaya ni sempoi. Hope Yaya terus sukses dalam menghasilkan produk-produk pure Muslimah. 

Nanti saya update officially hasil photoshoot produk niqab ni. Nak shopping tudung labuh dan niqab, boleh visit page fb Illieya. =)


Misya : Lebih tenang berniqab.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...