Tuesday, April 12, 2016

Photoshoot Santai @Floria Putrajaya

Salam. Jom tengok hasil saya photoshoot baru-baru ni di Floria, Putrajaya. Dah bertahun saya stay sini tapi baru tahu kewujudan taman floria ni. Dulu floria ni hanya sekadar pameran tahunan tapi kini dibuat seperti taman untuk beriadah. Ada replika macam-macam kat sini. So kalau nak buat photoshoot bertema amatlah sesuai. Ada China Garden, English Garden, Candy Garden dan lain-lain. Tq to my MUA Liz Mohd dan organizer this event Aishiteru Mazz. Temanya santai-santai aje. But its really fun. Tq also to photog-photog Zul De Sniper, Radzi Fotonova dan Hafizwira for their snaps. Lets view!








Selain saya, saya bergandingan dengan MUA saya sendiri sis Liz Mohd dan Jojo. Best dapat shoot ngan dorang.







Inilah MUA saya.. Cun tak? Solid molid lag walaupun dah bergelar mak orang. hehe. Nak mekap sweet-sweet atau pun nak belajar mekap boleh roger kak Liz ni.







Ok tu sahaja koleksi photo yang saya dapat share. Ada banyak lagi but saya just update yang edited by photog sahaja. If perlukan khidmat model untuk produk atau profile anda, bolehlah roger saya. Jangan risau saya masih newbie so takdelah letak rate tinggi-tinggi. =) 
PM/call/wasap saya di 016-9561764.

Misya : Tengok gambar hasil photoshoot ibarat terapi,

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...