Tuesday, December 12, 2017

Tanda-tanda awal KANSER...

Salam. Hasil pembacaan saya terjumpa artikel tentang beberapa tanda awal anda bakal mengalami penyakit kronik iaitu kanser. Kanser memang menakutkan. Sometimes anda tak tahu pun yang anda ada kanser tiba-tiba bila detect terus stage 4! Allah hai.. Moga kita dijauhkan daripada penyakit yang sukar diubati ni. Bukan apa, selain kena tahan dengan segala macam rawatan, mental dan fizikal juga kena kuat if nak melawan penyakit ni. Dan peratusan mereka yang berjaya melawan penyakit kanser ni tidaklah tinggi. Jom kita lihat tanda-tanda awal beberapa jenis kanser sebagai rujukan anda agar sentiasa menjaga kesihatan dan mengamalkan pemakanan yang sihat.











Misya : Penyakit jiwa dan hati pun bahaya.

1 comment:

  1. Tq share info :) smoga kita dijauhkan dr penyakit kanser ini. amin

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...