Tuesday, May 1, 2012

Wajah saya jadi inspirasi lukisan animasi || Thanks Sri Amira..

Salam semua.. Entri ni dah lama nak wat tapi asyik terlupa je. Special entry untuk my friend nun di seberang laut sana iaitu Sri Amira daripada Sarawak. She's so sweet hadiahkan saya sebuah lukisan animasi wajah saya yang diilhamkan daripada photoshoot tema Back To School yang pernah saya jayakan. Sangat kreatif! Thanks so much to Sri cos sudi jadikan gambar saya sebagai inspirasi anda berkarya. huhu. Really appreciate it.. So, kawan-kawan semua leh jenguk-jenguk blog Sri Amira di SINI. Beliau pun penggemar kucing macam saya.. Kira kucing dengan Sri memang tak dapat dipisahkan..:) Jom tengok hasil kreatif beliau!=)
Ini wajah saya...


Hasil seni Sri Amira.. Muka saya bulat sebenarnya but ni pun still cute. hehe..


Cik Misya: Sangat hargai mereka-mereka yang meminati saya sampai kadang-kadang rasa terharu..^_^ Alhamdulillah...


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...