Wednesday, May 2, 2012

Terkejut apabila dinobatkan sebagai Duta KrulMATRIC Photography & Videography 2011!! Alhamdulillah..

Salam semua.. Baru hari ni saya dapat berkongsi dengan anda khabar gembira ini. Tak sempat nak update. huhu. Syukur Alhamdulillah setelah hampir setahun saya berjuang dalam Pencarian Duta KrulMATRIC Photography & Videography 2011, saya dinobatkan sebagai pemenang tempat pertama!! Peserta-peserta yang lain hebat-hebat juga. Syukur rezeki saya kali ini..:) Jom saksikan gambar-gambar sempena majlis pengumuman Duta KrulMATRIC 2011 di Pameran Pengantin Putrajaya International Convention Centre!!

 Terkejut semasa dimumkan sebagai pemenang pertama.. Penyampaian hadiah oleh Kak Watie, salah seorang orang kuat KrulMATRIC.

With Aishah.. Pemenang ketiga.. Kebetulan kami pakai baju sama!! Boria jadinya.. huhu..

 Aishah, Effa dan saya.. Tiga gadis Duta KrulMATRIC 2011..:)

With Aizat.. Pengacara majlis.. He's so versatile~! Boleh make-up, jadi MC, pandai nyanyi dan sebagainya.:)

 Sambil menunggu pengumuman pemenang, kami membelek-belek risalah KrulMATRIC. Banyak pakej menarik ditawarkan tau! Jom like page facebook KrulMATRIC!

 This is us! Bergambar kenangan with team KrulMATRIC yang sporting..:) Kagum dengan kerjasama dorang tiap kali buka booth.:)

Will miss u girls!! Bilalah kita semua dapat bertemu kembali.. Tak lupa adik-adik peserta yang lain. Semuanya berbakat dalam bidang modelling.:)

Jutaan terima kasih buat team dan juri KrulMATRIC yang sudi memilih saya sebagai pemenang pertama. Walaupun sekadar contest tapi bila digelar 'DUTA', saya pula naik segan. huhu.. Tak lupa juga buat Kak Mazlinda Derus yang sentiasa sabar melayan kerenah adik-adik finalis dutanya sehingga pengumuman pemenang. huhu. Melalui KrulMATRIC juga saya dapat menambah portfolio modelling saya dan meningkatkan ilmu serta keyakinan diri. Anda boleh view portfolio saya bersama KrulMATRIC di SINI. Nantikan gambar-gambar saya shoot semasa Percutian Bersama Duta KrulMATRIC di Janda Baik ok!;)

#Credited to my MUA : Adnin Adnan..


Cik Misya : Ada montage video yang dirakam semasa event ni berlangsung. Tunggu....;)


3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...