Monday, September 23, 2013

I'm one of the winner dalam segmen blogger PCL!!

Salam semua.. Wah lamanya tak berhapdet blog saya ni!! Akibat kesibukan membuat persiapan perkahwinan, blog langsung tak sempat nak jenguk. Tahu-tahu je dapat komen dari blogger PCL tentang berita baik saya terpilih sebagai salah seorang pemenang dalam segmen beliau di SINI. Rezeki orang baru kahwin agaknya. Hehe... Thanks PCL!! Ada segmen lagi insyaAllah saya join if ada masa..:)


Hadiahnya? Dapt review untuk salah satu entry terbaik saya.. Huhu actually entry mana tu saya sendiri pun payah nak pilih. Sebab saya rasa semua entry terbaik. Wahhh statement!!! Hehe.. Takpe, saya tak kisah pun PCL pilih entry yang mana.:) Terpilih sebagai pemenang pun dah cukup happy!^^


Cik Misya : Rezeki, jodoh, ajal maut di tangan Allah swt.

6 comments:

  1. wahhh..pengatin baru rupanya +Aimi Syahirah Bt Shokarny ni..Selamat Pengantin Baru semoga berbahagia hingga ke jannah. tggu review dari sy..lambat lg kot..haha :) gi la honeymoon dulu ye..

    ReplyDelete
  2. Tahniah aimi :) & selamat pengantin baru

    ReplyDelete
  3. congrats cik misya, farah tumpang happy untuk cik misya...

    ReplyDelete
  4. tahniah cik misya... saya juga tumpang happy :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...